25 okt. 2011

We are all equesterians



Tack för tipset Annie (www.anniiib.devote.se)

8 kommentarer:

  1. så himmla bra asså :)
    Dom som säger är det är en sport för mesar , vet hur jävla fel dom har för dom skulle endå aldrig våga hantera 400 kg :) <3
    Som sagt är det inte lite sjukt att vi häst människor kan va så modiga så att vi riskerar våra liv för en sport! Jo varför vi gör det är för att vi älskar hästar mer än allt annat och för att vi är så sjukt modiga :)

    Så nästa gång någon kallar er för mesar , STÅ TILLBAKA för ni vet endå hur jävla fel dom har!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Så sant! Att vi faktiskt kan kontrollera och ha en relation med ett sådant stort djur är helt magiskt! Ridning är faktiskt en av de absolut farligaste sporterna och enligt undersökningar så har människor som håller på med hästar starkare personlighet, är envisare och vågar mer stå för sin sak. Man ska vara stolt över att vara hästmänniska, heltklart! Dessutom är ju hästar det absolut vackraste djuret som finns, bara att inte alla har insett det!

    SvaraRadera
  3. Så sant, så sant. På nåt sätt får jag känslan av att det är en filmtrailer o.O

    SvaraRadera
  4. herregud.. så sant! var tvungen att kolla på den två gånger för att bara fatta att allt är så jävla sant. man ryser vid blotta tanken på att vi faktiskt gör och har kontroll över så mycket. sånt gör en stolt över att va en häst människa :)

    SvaraRadera
  5. http://www.youtube.com/watch?v=cxpIIu_jZjU&feature=related
    Den är bättre!

    SvaraRadera
  6. JAg blir nästan rädd när jag ser denna video :P

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!