24 okt. 2011

Mail från Lidingö ryttarförening


Hej!:)
Först vill vi säga att eran blogg är jättebra!

Sen tänkte vi berätta om ett 10 års jubileum vi ska ha på våran ridskola nu på söndag. Den heter Stockbyridskola http://ridskolanstockby.se/
Owe Sandström som regiserar och designar Stockholm Horse Show är det som har gjort showen. 
Bland annat kommer Fredrik Persson, rengep med stjärnorna som ska rida i globen, dressyr på hör nivå och det ryktas även att Maria Montazami ska komma.

Vi kommer självklart fota och blogga om allt och film kommer säkert också.

1 kommentar:

  1. Ett långt men JÄTTE bra inlägg jag tycker är värd att läka :) - http://isabellaf.se/2011/october/varfor-ska-man-lata-en-hast-fa-vara-hast.html#comment

    Mvh Evelin

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!