26 okt. 2011

Ingrid - som ni aldrig har sett henne

"Hej!
Jag heter Sofie och bodde med Ingrid under hennes år på Lillerud! Känner att jag måste jävlas lite med henne ;)
Jag tror inte folk förstår vilken hysteriskt rolig & underbar människa hon är! Hon bjuder på sig själv galet mycket och hittar på grejer som är helt crazy. Året med henne är helt klart mitt roligaste år!

Men nu till själva grejen, jag har galet mycket fula bilder på henne som jag tycker är hysteriskt roliga, så jag tänkte dela med mig av dom ;)

Jag har mängder av bilder på henne, men det tog sån tid att bifoga dom i mailen.. Nåja, du kan väl hälsa från Sofie om du publicerar dom på bloggen! Ha det bra :)"



7 kommentarer:

  1. varför kommer man inte in på nellieberntsson.se för? ;oo

    SvaraRadera
  2. Det går inte att komma in på varken teamsl.se eller nellieberntsson.se :(

    WHYYYY?! :'(

    SvaraRadera
  3. första bilden var ju härlig haha :D

    SvaraRadera
  4. HAHAHAH SOFIE SKA HA SMISK, den saken är säker.

    SvaraRadera
  5. Vad är Lillerud ?

    SvaraRadera
  6. hahahahahahhahahahahhahahhahahahha! ALL MAKT TILL INGRID!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!