8 okt. 2011

Hästbiten...

"Den 25 juli 2010 så blev jag attackerad av en häst. Jag red på banan och det gick en häst i hagen bredvid. Den hästen fick då för sig attackera hästen jag red på men missade hästen och kom åt mig.han kastade sig igenom staketet och högg. Han skalperade hela knät. Man såg rakt in till knäskålen. Det var det absolut värsta jag har varit med om i hela mitt liv!
det vore jätte snällt om ni kunde göra ett inlägg om de här!
Min blogg hittar ni här: icelandicshowjumping.blogg.se
tack på förhand!"





4 kommentarer:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!