3 okt. 2011

Efterlysning

Hej Ponnysanning!
Jag skulle vilja efterlysa en ridskolehäst som stod förut på ridskolan Siggesta ute i Värmdö, (ligger en bit utanför Stockholm).. 
Jag hade i alla fall en stark favorit, en Haflinger som heter Mella. Hon var inte så gammal, ungefär 8 år när hon stod på ridskolan för ca 3 år sedan. 
Jag satt alltså och tänkte på henne ikväll och blev så nyfiken av vart hon höll hus nu eller om hon står på en annan ridskola, osv.
Mella är en maxad c-ponny, urgullig ponny som går fint i dressyr kunde även hoppa, älskad ponny. 
(Bilder infogat). 
Busig men så söt ponny, skulle vilja bara veta vart hon är och hur hon har det, så om någon vet vart hon står eller nåt så skulle jag vara sååå tacksam så hör av er till Tilda! (hastplusponny.blogg.se)
tack på förhand!



1 kommentar:

  1. det är jag också nyfiken på, vart tog hon vägen :o

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!