8 okt. 2011

Annons

Givoanna som många trodde låg bakom ponnysanning för ett tag sen säljer nu sin fina fina häst!




En kämpe, min bästa vän. Har mycket kvar att ge. Hästar säljes
Typ: Stora hästar  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1995 
Namn: Black Eagle  
"Blacken"
ca 158 cm i manken, e: Why not ue: Scotch Nibs.
Varmblod som jag har lärt mig rida på ska nu tyvärr gå vidare till ny ryttare. (Om jag hittar något hem jag är nöjd med) Skulle funka att lämna ut honom på foder för ev. senare köp. Eller det kanske rent av är så att du bor nära harplinge i halmstad och vill vara med och utveckla honom med mig, halvfodervärd/medryttare ?
Gärna till någon som vill vidare utveckla honom och ha ett projekt att jobba med, då han har mycket kvar att ge i både hoppning och dressyren.
PRIS DISKUTERAS

Han har hoppat en lokal 90 cm CL felfri och varit på flera tävlingsträningar. Älskar att hoppa och har mycket kvar att ge. Är otroligt lätt lärd. Kräver en rutinerad ryttare som vet vad den vill. Han har hoppat 110 banor hemma och har bra frambens teknik.

Hemmet är otroligt viktigt, jag släpper honom inte i första taget. Han är i god form, tränad för hopptränare regelbundet. Snäll i all hantering

Filmer finns om så önskas.
Just nu står vi i Halmstad vid plönninge gymnasiet. Men kommer ta med honom hem till Karlstad under v.44-ca 48 där jag egentligen bor då jag inte går i skola.
Välkommen att ringa eller mejla för mer info / provridning.

1 kommentar:

  1. Kul att se en bild från Välingeveckan på den största hästskvallerbloggen, haha!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!