7 sep. 2011

Snälla hjälp henne att hitta den ursöta ponnyn

Hej ponnysaning jag vill efterlysa min första egna lilla ponny,
Så nu undrar jag om någon vet var min Jadida finns?
Hon är en korsningsponny (Men tror hon va typ mest Welsh mountin och shettis)
Hon är skimmel, Ca 1.15 i mankhöjd, född 95.
Jag vet att hon såldes ganska långt upp i landet, jag hade kontakt med en som red henne där,
men en dag när hon hade kommit dit hade sa dom att dom sålt henne och dom ville inte säga vart.
Jag har trott att hon blivit avlivad elr ngt, men tänkte nu att någon kanske vet var min första egna lilla ponny finns?
Jag sålde henne i slutet av 2008.
Så om någon vet var hon finns nu, snälla mejla mig på Ellaan95@hotmail.com.
Tack!

// Ellan - Kalmarryttarna.blogg.se




1 kommentar:

  1. Känner igen denna, tror jag, men dock så hette den typ Nellie eller något sånt där. Men man vet ju aldrig. Förlora inte hoppet! :)// Miss B ponnyproblem.blogg.se

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!