28 sep. 2011

Nicholai lover

Hej ponnysanning!
För det första får du inte lägga ner din blogg.
För det andra är du bääääst!

Här kommer mer skvaller om nicke.
Förra veckan i matsalen så var det några tjejer som ropade på Nicolai när han kom in i matsalen.
"Nicolai von Benzon Hollessen, vi älskar dig, du är BÄST, läs hans blogg nicholaihollesen.blogg.se" sedan sprang de fnittrandes ut ur matsalen.
Haha, jag kan inte säga annat, har velat skrika sådär flera gånger när jag sett honom.

Nicolai är alltid ödmjuk och ger en ett leende om man tittar.
Det gör honom till en grym förebild!!!

Kram Kajsa

1 kommentar:

  1. Ni som har hästar, SPRID DETTA! VARNING!! En grå subaru leagcy -96 men 2 män i 30-45 års ålder, rör sig på Österlen/Skåne. De va inne i vår hage i natt med pannlampor, hinkar, sax, kniv, och våta kemiska trasor. När vi tog de på bar gärning i hästhagen påstod de att de jagade fjärilar! Kl 23 på en lördagskväll i dimma och mörker?? Vi hade tur att de inte fick tag på hästarna håll vaknade öga på hagar och stall!!!


    ( Hittade denhär texten på fb)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!