30 sep. 2011

Motivation

Haha, känns lite konstigt faktiskt att ni alla vet vilka vi är, galet egentligen! Man tycker inte att 4000 är så många men tänk om man skulle ställa upp er alla på en enda rad..? Sjukt ju. Kul är det i alla fall och jag ångrar inte en sekund att vi avslöjade oss! Jag känner absolut inte att vi har något att skämmas över så jag bär huvudet högt och skiter i vad folk säger.

Det här med motivationen tänkte jag lite på. Nu har det ju varit lite dött här på bloggen ett tag, dels på grund av brist på motivation och dels för att vi har tänkt mycket på om vi ska avslöja eller inte. Men nu känner jag världens största motivation till att blogga! Så kul när ni ger sådan extremt bra respons och ni kommenterar på som sjutton, så skoj! Ni är guld värda och det är ni som har tagit oss hit vi faktiskt är idag. Större än vad vi någonsin vågat drömma om. Vi har inte riktigt insett hur stort detta är förrän nu, 70 nya vänner på facebook på en kväll? Meddelanden överallt från personer man inte ens visste fanns, men dom vet vem jag är? Det känns så sjukt och galet! Nästan som en overklig dröm som man bara undrar när man ska vakna upp ifrån.

Nu vet vi ju att det kommer bli mycket prat, vissa kommer tycka att vi är helt dumma i huvudet, andra kommer se upp till oss. Allt är tillåtet att tycka så länge man visar det på ett schysst sätt tycker jag! Om jag sk vara ärlig bryr jag inte mig ett dugg om ett tiotal personer skulle skriva skit om mig på sina facebooks, bloggar eller vad som helst. Jag är fruktansvärt stolt över det jag och Sofia har åstakommit med denna bloggen och jag kommer komma ihåg det hela livet! Och hur blir det nu? Kommer folk veta vem jag är om jag går i stan med några kompisar? Kommer folk kolla på mig och tänka, "aha det är hon"? Eller hur blir det nu?

Btw så är ni läsare sjukt gulliga och skriver jätte fina saker både här i bloggen och på facebook! Creed till er. 

Det är slutet på något gammalt men början på något nytt, något ännu bättre! Sofia, nu kör vi!

/Joanna

7 kommentarer:

  1. Är gansterponnyn igång igen? kan ni länka den om den är det, för jag hittar den inte? :)

    SvaraRadera
  2. Tycker ni gjorde helt rätt i att avslöja er :) jag tycker precis som ni att ni inte skrev något elakt om någon. Dessutom var det ju helt rätt att ni slutade skriva om nellie när hon sa det. Gillar er blogg och ni verkar vara två assköna tjejer :)

    SvaraRadera
  3. ni ska ju inte skvallra om nellie, men jag såg hennes videoklipp när hon hoppade bellman, RED SOM EN IDIOT ! 190 i kurvor, hemma på gården, en vanlig hoppträning. idiotiskt. men iaf, alla ba " ååh vad fiiint " och då sa jag " tycker det ser livsfarligt ut " då började hon hålla på att " han är inte livsfarlig, borde du förstå! 2 och sånt, då sa jag bara att jag inte har sagt att han är livsfarligt osv. så alla hoppade ju på mig och smörade för nellie. sen hade nellie tatt bort mig som vän ? ;) haha

    SvaraRadera
  4. Åhh, vad kul att ni fortsätter!!!! :D

    SvaraRadera
  5. Hanna ströms kompis30 september 2011 kl. 21:32

    kommer ni fixa headern till bilder på er/era hästar? vore roligt....
    När får vi reda på vem som vunnit tröjan?

    Kramar ett fan som vill att min kompis hanna ström ska vinna eftersom hon säger att eran blogg rockar och är bäst. Hon har aldrig vunnit något och blir bara ledsnare varge gång jon förlorar.

    SvaraRadera
  6. Evelina Ljungbeck1 oktober 2011 kl. 22:41

    Nu vill jag inte hacka på er eller liknande, ni har skött skvallret på ett snyggt sätt. Men vad är ni egentligen stolta över? Att man har hängt ut andra på en blogg som har fått många läsare är faktiskt inget att vara stolt över, det är bara pinsamt, så varför är ni stolta?

    Svara gärna på min mejl - evelinaljungbeck@hotmail.com

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!