17 sep. 2011

Modell?

Hej ponnysanning!

Jag har riktigt smaskigt skvaller att berätta!
Det är så att jag går på samma skola som nicolai och kan ta reda på riktigt roliga grejer faktiskt!
Han satt i cafét i skolan bakom mig och pratade lite "tystare" för att ingen skulle höra.
Men han och han kompis filip snackade om ett samtal nicke hade fått precis:

filip: men vadå nicke, va sa dom?
Nicolai: de sa att jag skulle skicka in bilder på mig själv och sedan skulle de ringa upp och vi skulle boka ett datum för möte/intervju.
filip: men fy va coolt. fatta va coolt om du blir modell nicke. status ju!
nicolai: äsch, jag är bara glad att de tagit kontakt med mig.
filip: haha, jag hade vart as mallig ju!

så kul att nicke inte vetr vem jag e.
ska smyga på honom flera gånger.



/ Anonym



3 kommentarer:

  1. YOU go girl!!!!!
    Mer smaskig fakta om Nicke!!!!!!!!:D

    SvaraRadera
  2. Fy fan vilken nolifer som ska gå och "smyga" på honom! -.-

    SvaraRadera
  3. It's kind of pathetic to sneek around on somebody? Låt han leva herregud. Ska han inte enns få vara ifred i skolan elle?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!