24 sep. 2011

Efterlysning

Hej ponnysanning! 
Jag red på ett ställe i Stenungsund som hette Lyckans gård för ett tag sedan innan dom lade ner verksamheten. 
Jag red i en tävlingsgruppoch tävlade en islandshäst som heter Yggdrasil från Kåkulla, men han kallas Ygge. Han såldes
när verksamheten lades ner i våras och i sommras såldes Ygge till Jenny på Heljesgårdens islandshästar, men han verkar 
nu ha sålts vidare igen och var är okänt. Han är fux och född år 2000. Om någon av er ponnysannings läsare kanske vet något om 
var Ygge finns nu så hör av dig till mig. Antingen mailar du mig till esmeraldafall@hotmail.com eller så slänger du en kommentar på 
min blogg vafanskaviheeeta.blogg.se ( maila helst ). 

Jag vore verkligen extremt tacksam om du kunde publicera detta och kanske hjälpa mig att hitta en borttappad, saknad och älskad vän! <3 
/ Esmeralda Fall





3 kommentarer:

  1. skriv ett inlägg om gangsterponnyn!
    ja är så nyfiken på henne :p

    SvaraRadera
  2. Jag tror han är tillbaka på gamla Lyckans gård :)

    SvaraRadera
  3. HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH! Kolla wannabesen! http://skvallermaffian.blogspot.com/2011/09/copycat.html#comments

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!