15 sep. 2011

Efterlysning

''Hej jag vill efterlysa världens finaste B-ponny Freddy, han är fux och stod för några månader sen på Bulycke Ryttarförening i Torslanda men såldes till ett försäljningsstall i Lysekil om jag minns rätt. Han såldes p.g.a han inte trivdes, var rädd för det mesta så som prasslande saker o.s.v. Gillar att hoppa och är riktigt mysig och busig. Undrar om ni vet vart han finns nu eller ifall han fortfarande står kvar på försäljningsstallet? Skulle vara evigt tacksam om du kunde komma med all information du har, kram Evelina.
Om du vet något, eller bara har sett honom- kontakta mig på Ljusrosa@hotmail.com, eller på min blogg www.Evelinaslife.webblogg.se '' 






6 kommentarer:

  1. Nämen ser man på!! Det är ju lille Freddy som stått på Rastaborg för några år sen :) den lille rackarn! red han bara en gång den lille busen och då höll han på att bocka av mig haha! :)

    Hoppas ni hittar stället han är på nu!! :)

    SvaraRadera
  2. tävling på eelinaandersson.webblogg.se

    http://eelinaandersson.webblogg.se/2011/september/har-en-tavling-pa-bloggen.html#comment

    SvaraRadera
  3. för att skriva lite om småbloggarna så har kayla fogelström ( http://kaylatf.blogg.se/ ) lånat ut sin ponny cinzana till http://pponnyplopp.blogg.se/ för ev. senare köp :)

    SvaraRadera
  4. det här kändes bekant, känner hon som skickat in det och även hästen, rider på bulycke nämligen ;) skulle vara kul att veta vart han är nu den lilla busen!

    SvaraRadera
  5. Hej, Freddy mår toppen. Han lever livet som pensionär och har klarat sig igenom 5 fång anfall! Nu går han och lullar runt i en hage, och väntar på att få komma in till våra unghingstar och lära ut de!

    //Lilian

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!