24 sep. 2011

Hårfärg på djur

Hej!
För någon dag sedan kommenterade jag ett inlägg hos Teamsl angående Linns "hårkatastrof". Hon hade skrivit att hon använt sig av L'oreals hårfärg och jag kommenterade det att L'oreal testar sina produkter på djur. Detta menade jag inte som något påhopp utan jag ville helt enkelt påpeka vad som ligger bakom L'oreals produkter. Nu kan jag inte hitta min kommentar under inlägget så det måste ju betyda att Linn har raderat den. Skämdes hon över det faktum att hennes läsare skulle få reda på att hon använder djurtestade produkter eller varför raderade hon den? Väldigt nyfiken. :)

//: Johanna Peachtea.blogg.se

1 kommentar:

  1. dom har ju berättat varför vissa kommentarer försvinner

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!