18 sep. 2011

Åh vad snygg



Typ: C  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2004 
Namn: Sam  
Nu ska jag sälja min fina vän pga övergång till storhäst.

En valack på 139,8 cm, tävlar regional LB/LA hoppning men har kapacitet för mer! Tränas Msv B hoppning. Har en bra teknik och mycket vilja. Ställer upp för ryttaren. Otroligt arbetsvillig!

Han är sent tagen så han har mycket kvar att ge! En ponny som verkligen har hjärtat på hoppbanan och älskar att åka runt tävlingar. Står alltid uppstallad i transport och det är aldrig några problem, lättlastad!

Inga problem att ha i stallet själv eller rida ut i skogen med själv, eller i grupp.
Har pass, mätintyg samt är vaccinerad.

Hästkunniga föräldrar och hästkompisar är ett krav.
Ej till ridskola eller liknande verksamhet.
Viss utrustning ingår i priset, sadel mm finns att köpa till.
Kommer fortsätta tränas och tävlas tills han blir såld.
För att se film sök på ”hnwbebyy098” på youtube så kommer flera tävlingsfilmer upp.

För mer information maila/ring, jcanborn@hotmail.com / 0768490737
Pris  70 000 kr

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=522566

9 kommentarer:

  1. Visste ni att isabell som vaa med i första ponny akuten har en blogg som heter http://elevating.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. han stod på ridskolan där jag red :D
    vill ha Sam!! världens snyggaste<3

    SvaraRadera
  3. snelaste bestaste ponnysanning, uppdatera!

    SvaraRadera
  4. Det är min ridlärares dotters ponny :) Jennifer Canborn heter hon & hon har en blogg som heter www.jeemid.blogg.se :)

    SvaraRadera
  5. http://dressyrmupparna.se/wp-content/uploads/2011/09/271.jpg
    dom gillar ju inte att ha olika färger på läder? :s

    SvaraRadera
  6. "Står alltid uppstallad i transport och det är aldrig några problem, lättlastad!"

    haha det låter ju som att hästen inte har någon box och bor i transporten :D

    SvaraRadera
  7. anonym: i och med att det är i stycket som handlar om tävling så tar jag väldigt förgivet att folk faktiskt förstår att det gäller på tävlingarna. :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!