28 aug. 2011

Usch

Jag säger bara usch vad hemskt!




11 kommentarer:

  1. Det här också sjukt hemskt :(

    http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=798972

    SvaraRadera
  2. USH!!!! FY VAD HEMSKT!!:(

    SvaraRadera
  3. http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=798972

    R.I.P Trazzel <3

    SvaraRadera
  4. fyfan
    de som gjort så borde få dö på samma sätt..

    SvaraRadera
  5. nej vad ledsen jag blir nu ush ett trä spett rätt gígenom magen på ett stackars för :'o

    SvaraRadera
  6. fyy! hur kan man göra nått sånt! :(

    btw. När avslutas tävlingen med MH av dem röda ridbyxorna?

    SvaraRadera
  7. herregud!
    mer sånt här om vad som händer i hästvärlden osv..

    SvaraRadera
  8. Uscha, man blir illamående :( ofta "bara" hästar också.

    SvaraRadera
  9. VAD F*N!!! Hur kan man göra något sådant?! Och att polisen inget gör! "Bara hästar"?! Okej, då då kan man gå och döda vem som helst då eller för det är ju bara EN människa? Vad tänker de med och hur kan man göra något sådant mot något så oskyldigt? Eller mot vem som helst för den delen. Vill inte titta på några bilder, mår dåligt bara av att läsa vad som gjorts... och inte gjorts! D:

    SvaraRadera
  10. "Handlade bara om hästar"
    Finns inga ord som beskriver ilskan! För det första hur fan kan någon göra så och för det andra varför gör ingen någonting åt det?!?!?! :@

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!