25 aug. 2011

Tack!


Jag gillar verkligen din blogg otroligt mycket! Så häng inte upp dig på det hära snacket vännen.. och vi stöttar dig, för du har en underbart bra blogg, och gör allt på ett schysst sätt! Vi, i alla fall jag som läsare tycker att du skriver på helt toppen sätt, utan att mobba eller kränka någon, det är liksom skvaller på en helt schysst nivå :) Careface på dom som inte gillar skvallerbloggar.. då får de väl skita i att läsa dom om det är ett problem. Skvallrbloggar är till för skvaller.. eller ?? Jaja, jag tycker du verkar vara helt underbar och jag diggar absolut din blogg jäkligt mycket, så du får för guds skull inte ta bort den!! Din blogg är den som i grunden är en av de bästa jag följer/läser, och vad skulle jag läsa om inte just din skvallerblogg fanns, keep it up girl!! :) Kramar, Ojj, nu blev det mycket, men hoppas du förstår vad jag menar med texten!

Tack så mycket Felicia (http://ponnyskalet.devote.se/) för den här peppande kommentaren. Let's keep going!

2 kommentarer:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!