17 aug. 2011

Sunglasses

Nicke kör med solglasögon på ärevarvet ja! Haha, go kille det där.


10 kommentarer:

  1. Du får gärna ta bilderna men kan ju helst skriva ut vart dom kommer ifrån. Förmodar att du hittade dom på Ebbis fb men hon har fått alla av mig..

    SvaraRadera
  2. Han hade det när han hoppa oxå? xd Det finns bilder på min blogg :)

    SvaraRadera
  3. collbazz med! :=)))))))

    SvaraRadera
  4. Vartifrån har du fått bilderna ? :)

    Om du hade tänkt svara med ett inlägg i din egna blogg, gör dig då inte tid till att svara eftersom jag inte läser din blogg varje dag :)

    SvaraRadera
  5. Han ville bara härma Jacob Ahlqvist.

    SvaraRadera
  6. Haha dem är mina och visste att dem skulle bringa tur, vilket dem gjorde (:

    SvaraRadera
  7. Jag brukar tävla i solglajjor :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!