18 aug. 2011

Martina hjärta Nicholai

Hm, det verkar som Nicholai har en stor crush på den här snyggingen:

 Martina Wallentin heter hon. Tråkigt för er tjejer, men roligt för Nicholai. Såhär tycker Nicholai om henne:


Jag är kär.
I den finaste tjejen på hela jorden!
Hon är inte bara ödmjuk, rolig och otroligt snäll.
Hon är så SJUKT vacker också!
Jag kan inte få en finare tjej, vet inte något som är finare!
Jag är riktigt lyckligt lottad som får vara tillsammans med dig M!
Jag är så SJUKT GLAD!!!:D

7 kommentarer:

  1. It's true, det är hon till höger! Dem har varit tsms tidigare också har jag hört....

    SvaraRadera
  2. Från vänster: cornelia georgsson, jackie georgsson(årets sm vinnare kat c) och martina wallentin

    SvaraRadera
  3. Jag är så sjukt glad för deras skull! Så kul att han är så lycklig! Hoppas det här håller länge! :D

    SvaraRadera
  4. OOOMMMMGGGG :O Jag känner henne ?! hon har gått på samma skola som jag ?! och hon har varit bästavän med min granne och granne med min kompis ?! fast hon har flyttat nu.. innan bodde hon i snarringe.

    SvaraRadera
  5. Hon rider så jäkla fint också!! Rider för vår klubb (VHF) men om du kollar facebook är de tillsammans nu :D Gick på samma dagis med henne ;) Hon är riktigt fin förstår Nicke!

    SvaraRadera
  6. Jassååå, så det var henne Nicholai satt och höll om på Ponny SM? ;)

    SvaraRadera
  7. Någon som vet vad som hände med den andra tjejen från sm?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!