24 aug. 2011

Haha, fyfan vad skön asså!



http://ponnyfjantarna.blogg.se/2011/august/woho.html

5 kommentarer:

  1. http://svtplay.se/v/2467638/sommarlov/shirin_fran_ponnyakuten


    Shirin från ponnyakuten berättar lite ..

    SvaraRadera
  2. Hallå..? :(
    Vart är du... du loggar ju inte in på skype.. :(:(

    saknar dig ju... mupp...

    du behöver ju inte publicera denna kommentar,ok?

    ÅHH. logga in nu!

    kram äveläina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har länkat dig & många mer hästbloggar i min "Veckan tips på bloggar!" så du får fler läsare!
    Hejdå! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är nyfiken på en liten grej...

    Hur orkar man driva en hel skvallerblogg? Har man inget tillräckligt spännande liv själv? :)

    SvaraRadera
  5. Vafan har du för humor???? Tråkig

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!