31 aug. 2011

Grymt

Haha, grymt ju!






Du vet att du gör 99 inlägg per vecka va?? :D

7 kommentarer:

  1. Är det bara jag som inte kommer in på hastdiggaren, teamsl osv? Dem som har .se?

    SvaraRadera
  2. KOLLA DIN MAAAAIIIIILLLLLL!!!!


    :)

    SvaraRadera
  3. Oj, snacka om toppuppdatering :D

    SvaraRadera
  4. Hej, tycker du borde gå in och kolla det här inlägget: http://gatess.blogg.se/2011/august/snala-ridsporten.html#comment

    Tycker det är väldigt sant det hon skriver!

    SvaraRadera
  5. kan du visa hur man gör för att få in sin heder i bloggen för jag har blogspot.com men fattar inte ett skit hur man får dit den.. , så snälla kan du hjälpa mig? :)

    de är min kompis som jag bloggade med förut som har fått in den jag har nu men hon har glömt bort hur man gör :(

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!