28 juli 2011

Till dig som undrade

Till dig som undrade vem Anna Kock Göransson är, här är svaret:

Ja rider nu för ekenryttarna förut red jag för skogslotten. Ja är 97a och är född 2a januari df går ja med 96or i skolan. Ja har en sponsor som köper hästar, ja. Att jag har/ haft många hästar, visst. Att alla mina hästar är knäppa ..? Munsboro sultan.. Tyckte ngn han va knäpp va de för att jag kunde it rida .. Ja va typ 8 år när jag fick honom Munsboro Noodles.. Han va sjuk .. Han hade head sheaking syndrom (stavning) Munsboro aussie.. Henne var det något fel på.. Vet inte vad för hon åkte tillbaka till Irland. Arwen.. Hon är som hon är.. Finns inget fel på henne Munsboro Richie c.. Tycker någon att han är knäpp ..? Jao han är 6år o har jäääävligt mkt överskotts energi df bockar han ibland ..? Är det ngn annan som undrar ngt mer .. Skriv te mej på Facebook elr ngt o it på ngn "skvallerblogg" , tack <3 Kram Anna Kock Göransson <3

2 kommentarer:

  1. Oj, här vare finstavat och lättförståeligt..!

    SvaraRadera
  2. Munsboro Aussie står på min ridskola? o.O

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!