19 juli 2011

Sofia är med och tävlar!

Tänkte bara nämna för er som har lust att läsa att Sofia på TeamSL skrivit ett inlägg om resemål som ni kanske har läst. Tyckte att det kändes som om hon deltog i en tävling, och jo visst gör hon det..
Lite roligt faktiskt och det var väldigt random att hon skrev det bara sådär. Undrar om Turkiet galna Sofia vinner tävlingen om att få resa till Turkiet? ;)



Tävlingen: http://vingbloggen.ving.se/bloggtavling-juli/


Sofias inlägg:  http://teamsl.se/?p=3213

2 kommentarer:

  1. Grymt bra att du letar upp och skriver sånt här! Det kan tyckas vara en liten detalj, men ALLA andra skvaller bloggar skriver bara redan exakt det som bloggaren själv skrev i sitt inlägg!

    Du är helt klart den bästa skvallerbloggaren ;)

    SvaraRadera
  2. JAg har varit borta i 10 dagar och när jag skulle gå in på nicholais blogg så fanns den inte, har jag missat nått? :(

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!