31 juli 2011

Gamla bilder

Två gamla bilder på Nicholai och Bilbo från ponny SM (?) 2009!


3 kommentarer:

  1. Nellie & Stella nollade en lätt A idag & kom två & kom 2.a :D därmed så kvalade dom till MSV B :D grattis till dom!
    Resutat listan: http://online.equipe.com/sv/class_sections/29757/results

    // Elin Http://nellasella.blogg.se

    SvaraRadera
  2. VEEEEETLANDA , hemmaplan (Y)

    SvaraRadera
  3. jag var och kollade på en tävling på Nuntorp (mellan mellerud och vänersborg) för några år sen och knäppte några bilder. Nu, några år senare kollade jag igenom bilderna och ser att jag knäppt en bild på just Nicholai :P

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!