29 juli 2011

Drömponnyn till salu



Typ: C  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 1996 
Namn: Filip II  
Connemara valack som har stor kapacitet. Hoppar allt i alla lägen (även med orutt. ryttare), trafiksäker, lastar sig själv, snäll i all hantering och på nya platser. Fullt Frisk. Snäll med andra hästar. Helt enkelt, en KANON ponny!! Startad MSV B hopp, tävlat i Elit ponny laget. Film från GP Final i Scandinavium-10. http://www.youtube.com/watch?v=nAtwRGiTvOY&am p;feature=related
Är i full tävlingskondis. Bär upp lång ryttare. BVSA. RING! Diana 073-8007015
Pris  80 000 kr

5 kommentarer:

  1. har du sett att Wallins ponny är till salu på hästnet! http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=494094&inriktning=&typ= Jag har sett den hoppa den hoppar verkligen jätte jätte jättebra! ganska het! jag såg när den hoppade en kombination på 135. Sveriges bästa d-ponny asså! När jag kollade var det Hedda Wallin som red ponnyn! Det var verkligen grymt!

    SvaraRadera
  2. Är inte det Andrea Olssons förra? Han såldes ju inte för så länge sedan?
    Och han har gått MSV A vad jag vet men inte så bra resultat då Andrea var höjdräddd =P

    SvaraRadera
  3. de är andrea olssons gamla va?

    btw, har du sett denna när miro vägrar med isabella? kolla 1.05 :(

    http://www.youtube.com/watch?v=jG_gKDIS1oI&feature=player_embedded#at=14

    SvaraRadera
  4. Diggar att du lägger ut annonser och sånt på bloggen ! :)

    SvaraRadera
  5. i vingåker är bilden tagen...

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!