17 juli 2011

?!

16 kommentarer:

  1. wtf!???
    hon får inte lägga ner sin blogg!!

    SvaraRadera
  2. Hon skall ju starta påe en ny blogg

    SvaraRadera
  3. Står ju mer på bloggen :(

    SvaraRadera
  4. troligtvis innan hon byter bloggportal :)

    SvaraRadera
  5. Kan inte vara värt de pengarna man tjänar som stor bloggare att bli utstirrad på varenda tävling. Finns inga pengar i hela världen som skulle få mig att inte få unna rumpa runt på tävlingarna helt anonym och i lugn och ro oavsett dagens resultat. Nej du gör rätt som lägger ner och istället bara satsar på att komma långt med dina fina ponnies istället.

    SvaraRadera
  6. Linda Johansson17 juli 2011 kl. 15:40

    tror hon menar sista inlägget på blogg.se....
    eller jag hoppas det iaf!

    SvaraRadera
  7. Hon kanske ska byta till .se ?

    SvaraRadera
  8. Mena hon inte på blogg.se då? Hon ska ju byta

    SvaraRadera
  9. Hon byter ju till nytt domännamn ;)

    SvaraRadera
  10. hon ska lägga ner kanske hon har inte bestämmt sig helt än

    SvaraRadera
  11. tror hon menar sista gången på blogg.se för hon flyttar ju sen till .se :)

    SvaraRadera
  12. Hon kommer inte sluta blogga! är bara en pr-grej som lilla fröken berntsson gör :) troligtvis byter hon bara portal. tro mig, hon kommer inte att sluta iallafall!

    SvaraRadera
  13. Hon får verkligen INTE lägga ner bloggen sin! :(

    SvaraRadera
  14. hon har redan bytt..
    antagligen slutar hon med bloggen.

    SvaraRadera
  15. hon skall ju ha www.nellieberntsson.se ist

    SvaraRadera
  16. Hon har ju redan .se och har väl haft det ett tag?

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!