30 juni 2011

Shirin


Fick in ett mail av Cajsa där det stod:

Har fått veta lite om pa 3, en som ska vara med & vad hennes problem var. Det jag vet är detta... 
                                                                                                                                                                     
Kollar på sommarlovsmorgon, precis när jag startade tv:n så intervjudade dom en tjej som ska vara med i Ponnyakuten till våren. Shirin heter hon & hennes ponny heter Silvia Lady. Hennes problem var att hon var hopprädd, inte ponnyn då utan hon själv. Hennes ponny är 6 år & är ridskoleponny som hon rider & tar hand om. Pigg & samarbetsvillig. Hon berättade oxå att hon hade fått träna för Roffe. Hon hade fått ta tre djupa andertag & blunda & sedan när hon öppnade ögenen så stog han framför henne. Hon blev så förvånade (eller något) så hon började gråta.

Några rader från mitt inlägg om det. 

Tänkte att det kanske skulle kunna vara något att skriva om? :) 


1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!