26 juni 2011

Länka skvallerbloggar?

Från er som har skvallerbloggar får jag säkert reklam eller provocerande kommentarer från er varje dag. Jag kollar in på era bloggar någon gång ibland, visst. Men hur mycket ni än provocerar, är elaka, är snälla etc. Kommer jag inte länka era skvallerbloggar på min blogg. Jag vet vilka bloggar som finns och behöver inte upplysas om det 40 gånger. Och nej. Jag kopierar inte från någon då jag inte läser någon skvallerblogg slaviskt. Så hur elaka ni är eller hur snälla ni är kommer jag inte länka er. För det är precis det ni vill :) (Detta gäller endast skvallerbloggar)

6 kommentarer:

  1. Seriöst jag gillar din blogg till TUSEN :) Du är sjukt snäll då du t.ex. kan ta bort inlägg om de som det står om inte vill att du skriver om dem! Andra som har skvallerblogg skriver dåligt om olika personer men du är schysst emot alla :D
    Fortsätt med samma stil :D

    SvaraRadera
  2. kolla nellies senaste inlägg.

    http://nellieberntsson.blogg.se/2011/june/hejyou-all-ni.html#comment

    läser man första stycket står det : "Vart hos Linn, träffat min egna fina b ponny stella som bor hos linn nu.
    Damn vilket jobb Linn gjort med henne asså....verkligen som en helt ny häst asså.
    Shiit va fin hon va.
    Thonna ska bo där 1 vecka till, sen kommer hon hem & skall säljas." Stella står väll inte hos linn? det är väll thonna hon menar va? ;)


    vet inte om det drekt var bra skvaller men tänkte bara ;)

    SvaraRadera
  3. Nora på http://noralindblad.blogg.se/
    har gjort en (pinsamt?) lik design som jag gjorde till http://xelaaa.blogg.se/ igår.. (hennes kom upp idag, jag gjorde min igår)
    Lite tråkigt att någon tar idéerna bara sådär rakt av :/

    SvaraRadera
  4. Betyder din häst väldigt mycket för dig? Kolla in de armband jag inom snar framtid kommer börja tillverka på specialbeställning.

    SvaraRadera
  5. Kanske bara är jag som är ute och cyklar, eller tror du att folk vill bli länkade på din blogg bara för att man tycker att du gör denna skvaller bloggen väldigt bra, och väljer att skriva hur bra de tycker att din blogg är. dra inte förutfattade meningar det finns dem som väljer att skriva hur bra de tycker att denna bloggen är bara för att de vill vara snälla!!!

    Är det så att att du menat någonting annat så får jag be dig att vara lite tydligare i dina ord:) så att inte fler folk missuppfattar dig:)


    tack för en grymm skvallerblogg:)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!