25 juni 2011

Har Jacob slutat rida?

Tror ni Jacob har slutat rida? Sant eller falskt?

16 kommentarer:

  1. han har slutat rida... Nicke sa det till mig och fanny ..

    SvaraRadera
  2. jag VET att han har slutat rida :) han är så grym i fotboll så han ska typ satsa i det istället, han har sålt sina hästar, vet vem som köpte destiny ;)
    kram <3

    SvaraRadera
  3. Det är sant, helt 100!

    SvaraRadera
  4. Hon tror säkert de eftersom han sålde destiny och man ser inte lika mkt av honom längre :) men de kommer!

    SvaraRadera
  5. Han har slutat, Nicke sa det till oss som sagt ;)

    SvaraRadera
  6. old news .... Han slutade rida en tid efter han sålt Destiny.

    SvaraRadera
  7. Men är ni sega? Destiny blev såld för ett år sedan! Och han sålde destiny för att han var för lång, han har haft storhäst! Häng med lite va?

    SvaraRadera
  8. Har dom lagt ner TeamSl??? eller är det bara min data som håller på och krånglar? Får inte upp sidan..

    SvaraRadera
  9. destiny såldes ju för länge sendan!!! för att han var för lång.

    SvaraRadera
  10. Han har sluat kolla igen på hans sida

    SvaraRadera
  11. johannappersson26 juni 2011 kl. 10:51

    han har t,om skrivit på sin fb-sida att han slutat

    SvaraRadera
  12. Ja det har han, han skrev detta på sin ''facebookgrupp sak'' :
    För alla er som undrar så har jag lagt av med ridningen så länge. Tänker satsa på fotbollen 100% och om inte det skulle funka så finns det alltid chans att ta tillbaka ridningen igen. //Jacob

    SvaraRadera
  13. http://juliadahnelius.bloggplatsen.se/

    Hon köpte Destiny

    SvaraRadera
  14. Det var faktist jag som tipsade om det OCH skickade bilden! Du borde faktist skriva in det :o

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!