28 juni 2011

Cabis annons

Ni som inte har sett Sara Carlssons nya ponnys annons än så kan ni kolla in den här:

Tack Natalie för tipset (hoppryttare.wordpress.com)


Typ: C  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2005  
Häftig ponny med krut i på 138,5 f -05 imp Danmark för ett år sen och har utbildats från noll.
Startat upp till LA i avd B och med placeringar upp till reg.LB , hoppar med studs och lite tempo och passar ryttare som vill ha lite fart och fläkt.Supersnäll i ALL hantering och lastning och är lätt att ha med på tävling.Ponny till er som vill ha en ungponny att bygga på , säljes då ryttaren har för många ponnyer i stallet och inte hinner med alla ordentligt.
Har alla papper, Vet.Bes UA för inte länge sedan och fullförsäkrad.
Ring efter kl 18 eller mella 12-13 på vardagar, svårt att svara annars pga jobb.
Fler bilder och filmer finns på vår hemsida.
Pris kan disk. nått vid snabb affär och självklar rätt ryttare för honom.
Pris  54 000 kr


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=496984

4 kommentarer:

  1. sissel juberg som rider den på bilden. går i samma klass som sofia genne

    SvaraRadera
  2. på facebook vid Nellies "sida" står det Gift med Eic Winell :)
    Ny kärlek?

    louisemattsson.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  3. Hittade en annons igår "Nu är en av Norrbottens bästa ponny till salu", tänkte du kanske vet vem det är (fastän det är norrbotten)? (lite intressant nog hittade jag annonsen på en finlandssvensk försäljningssida), har länken i min blogg.

    SvaraRadera
  4. Jag drömde om den där hästen en natt, att den stod på min ridskola och var hel tokig och det var efter du hade lagt upp bilden <3

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!