26 maj 2011

Någon gång i livet växer man..

Söker du världens sötaste b-ponny? Du kanske är intresserad då av att köpa Jacob, som var med i Ponnyakuten, ponny Savoy? Han lades upp igår på Hästnet och jag hoppas verkligen att Savoy får ett toppen hem!
Valack född -99, 127cm i mankhöjd.
Savoy är välskolad med fin hoppteknik och regelbundet tränad för A-tränare i hoppning. Han är i full tävlingskondition. Vi har ägt honom i tre år, han är sparsamt tävlad och har tagit placeringar i L:A även startad L:A+5 med bra resultat, 
kvalad till MSV B.
Savoy ingick i elitlaget 2011, under 2010 gick han P70 fälttävlan med placeringar.
En fantastisk ponny att utvecklas med!

3 kommentarer:

  1. Har du sett sofia gennes ponny??
    http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=486586

    SvaraRadera
  2. Guud! Jag trodde det var en D-ponny! Haha x)
    Om man bara hade pengar asså, då skulle jag köpa honom direkt :O

    SvaraRadera
  3. Vad synd, de som passade så bra ihop!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!