20 maj 2011

Dagens failbild

Dagens failbild är från Ebba (ebbawouters.blogspot.com)



1 kommentar:

  1. lovisa munter har ju skrivit lite texter om att hon kommer att förlora en häst osv, jätte deppiga texter som jag tror finns på både lmochhb och lovicious, det är den här unghästen nikolas/niko det handlar om och han åker nästa vecka. vet itne varför hon inte skrivit att det är just den men så är det i alla fall. det är en tjej i ett stall som jag stod i förut (i skåne) som har köpt honom :P 140 000 köpte hon honom för.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!