7 apr. 2011

Woups

Fick in ett mail som jag tror var adressat lite fel... Så här stod det:

Hej! Jag har ett riktigt bra skvaller till dig. Min kompis har en pojkvän som har en kompis som vet vem ponnysanning är. Jag luskade runt lite och fick äntligen reda på det! Jag är 95 % säker och hoppas att detta är något för dig.

Jag censuerade bilderna eftersom mina kompisar blir lack annars.

Dessa bilder var med:













































Hm... Tror ni att det är jag? Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg mailet. Sådana misstag gör man inte att man skickar till den personen skvallret är om, haha!

Tror ni att det är jag? Tryck roligt för sant och falskt för att det inte är jag.

2 kommentarer:

  1. Det här har inte alls med inlägget att göra, men jag måste bara säga att jag föredrar verkligen din blogg framför de flesta andra skvallerbloggarna, tittade just in på rsskvaller och gud vilken tråkig attityd. Här är det inte fullt med inlägg menade för att trycka ner bloggarna. Go Ponnysanning!

    SvaraRadera
  2. en sak jag inte fattar är: vrf skulle dina vänner bli lack om du cencuerade en okänd persons ansikte... för om de inte va du? vill du förklara :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!