22 apr. 2011

Tävling - Failbild

Kör igång en tävling igen då mina tävlingar blir allt mer populära! Den här gången kör vi att ni ska skicka in en bild på en failbild i häst sammanhang. Det kan vara när du ramlar av eller när hästen gör något roligt till exempel.

För att vara med behöver du:

*Skicka din bild till ponnyskvaller@gmail.com och döp mailet till Failbild.
* Fyll i namn och bloggadress (självklart får du vara med utan blogg)

3 vinnare presenteras med en länk inom 7 dagar. Lycka till nu och bjud på er själva!



Lånad bild från http://teamhopp.blogg.se

5 kommentarer:

  1. du visste säkert redan det men kolla vems ponny som är till salu: http://hastnet.se/hastmarknad/sok/annons.php?aid=473343

    SvaraRadera
  2. Har mailat bilden till dig.
    Min e-mail adress är hannahh-99@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Måste man själv vara med på bilden eller kan det vara någon annan på bilden om man själv har tagit den? :p

    SvaraRadera
  4. Hallå..du skrev jue faktiskt att du skulle förklara mer om bloggen (onceagaiiin) senare för dom som inte fatta..

    SvaraRadera
  5. har mailat bilden till dig :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!