28 apr. 2011

Lögn eller sanning?

Ni vet sidan bloggerfy? I vilket fall som helst kan man följa bloggar där, typ som bloglovin fast lite annorlunda kan man säga. Man kan tex kolla statistiken  Där finns bland annat TeamSL's blogg. Framför allt Linn har skrivit flera gånger att dom har över 4000 läsare, här är ett exempel:



























Men.., om man går in och tittar på bloggerfy ser man att det inte är riktigt så det ser ut.



















Här ser ni statistiken på bloggerfy från de senaste dagarna på TeamSL. Hm, vad tror ni? Stämmer statistiken på bloggerfy? Kanske är det så att Linn och Sofia inte räknar de unika läsarna? Jag skulle gärna vilja se en bild från deras statistik på bloggen hur det ser ut!

Tack för tipset Emelie!

3 kommentarer:

  1. ja och hur går det egentligen för deras gästbloggartävling?

    SvaraRadera
  2. haha fan va kul egentligen :P

    varför har jag missat denna bloggen innan!?

    SvaraRadera
  3. vill bara säg en sak att det sår inte att man har lika många läsare på bloggerfy som det gör på bloggen, det gör det iaf inte på min blogg vilket är lite konstigt men men..

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!