25 mars 2011

Visste ni att..

Tänkte köra 10 stycken "visste ni att" om Ponnyakuten. Visste ni detta eller var det något nytt? :)

Visste du att...Star blir halt på lägret och Lisa får rida Musse en/flera gånger (Sofies ponny)?

Visste du att...I helgen hoppar Sofie 110 cm med Musse?
Visste du att...Nicole ska med Sofie?
Visste du att...Jacob Ling Vannerus har skaffat blogg?
Visste du att...Isabelle Knutsson har haft sina hästar/häst på GFRK (Göteborgs Fältrittsklubb)?
Visste du att..Jamba var Julias medryttareponny som hon har/hade 2 gånger i veckan
Visste du att...Molly har en shettis?
Visste du att...Lisa och Stars problem inte löste sig?
Visste du att...Olivia har sålt Pikachu?
Visste du att...Juliette har slutat helt med hästar?

22 kommentarer:

  1. Isabelle har inte sina hästar där! Hon har dem på lösdrift;) julia äger faktiskt jamba;)

    SvaraRadera
  2. vad heter jacobs blogg ? :D

    SvaraRadera
  3. jag visste det med lisa, för jag känner henne lite :)

    SvaraRadera
  4. Julia äger väl Jamba? Eller? :s

    Och vadå att Nicole "ska med sofie"?:P

    SvaraRadera
  5. isabelle har aldrig haft sina hästar på GFRK, men hon har tävlat för dom

    SvaraRadera
  6. vad heter jacobs blogg då ?

    SvaraRadera
  7. problemen löste sig inte för sofie heller, det har hon skrivit någonstans på facebook. Någon bild på musse

    SvaraRadera
  8. vad heter jacobs blogg?

    och vadå nicole ska med sofie? :)

    SvaraRadera
  9. isabelle har inte alls haft sina ponnysar på gfrk! hon tävlar bara för klubben

    SvaraRadera
  10. hahaha det e ju bara lögn för vad jag vet har mina hästar aldrig i hela mitt liv stått på gfrk, var fick du det där ifrån? aldrig! och julias mamma äger jamba! helt fel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag håller med det är inte sant det hon skriver här det ä´r falskt hon skriver man är väl inte så dum att man går på det eller hur?:):)

      Radera
  11. fattar inte riktigt det med "Nicole ska med Sofie?".

    Och föresten, vad heter Jacobs blogg ? :D

    SvaraRadera
  12. Vad heter Jacobs blogg? :)

    SvaraRadera
  13. isabelle har aldrig haft sina hästar på gfrk, hon har bara tävlat för dom

    SvaraRadera
  14. vad heter jacobs blogg??

    SvaraRadera
  15. kan du inte göra ett inlägg med ponnyakuten deltagarnas bloggar?

    SvaraRadera
  16. Liza red inte alls musse på lägret

    SvaraRadera
  17. Det är falskt det du skriver allt är falskt min kompis skäner jacob och nån annan så allt du skriver är falskt:):)

    SvaraRadera
  18. isabelle har inte alls haft sina ponnysar på gfrk! hon tävlar bara för klubben. neej så Allt är falskt

    SvaraRadera
  19. isabelle har aldrig haft sina hästar på gfrk, hon har bara tävlat för dom

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!