20 mars 2011

Till salu

Ni som har slutat läsa Karin Warnmarks blogg sedan hon slutade skriva om hästar så kan jag leverera er ett tips! Hon säljer just nu hennes eftertraktade klippmaskin! Gå in och kolla och se om du är intresserad :) Hon har även en bloopis uppe med bl.a Kingland schabrak och boots.


Endast använd tre gånger (tre klippningar). Batteriet är underhållsladdat. Självklart fungerar den mycket bra och är fräsch. Alltid ordentligt rengjord efter användning. Är sladdlös och du har batteriet i ett smart bälte runt midjan. Med andra ord väldigt lättanvänd.


1 kommentar:

  1. nicolai von hollesen. eller vad han heter :P längst t höger

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!