25 mars 2011

Tävling hos ponnysanning

Kör en liten tävling igen. Den här gången kan du vinna ett gäst inlägg i min blogg och en länk i menyn i en månad. 
Tävlingen går ut på att du skickar in en valfri bild till min mail (ponnyskvaller@gmail.com).
 Mailet ska innehålla ditt namn, en bild och din blogg. DÖP MAILET TILL TÄVLING.
Där efter väljer jag ut 5 stycken bilder som jag tycker är finast, roliga etc. Sen lägger jag upp dessa 5 finalister på bloggen och så är det eran tur att rösta.
 Ni röstar på den bilden ni tycker är bäst och den bilden med flest röster vinner då alltså ett gästinlägg och en länk i menyn.

Du kan tävla med vilken bild som helst i temat HÄST (failbilder, sommarbilder, vad som helst)


Finalisterna utses 1 april
(inget april skämt..)

1 kommentar:

  1. Kul tävling! Ska bli spännande att se vilka roliga bilder som kommer med;) Håller tummarna...

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!