21 mars 2011

Lisas nya blogg

Elisabeth Ågren som är känd från PonnyochRyttare gjorde oss lite förvånade igår när hon skrev ett inlägg om att hon skulle sluta blogga där och börja istället själv på Shapemeup.se. Hon skrev bl.a i hennes nya blogg
 "Men nu efter lite grubblande har jag bytt och tänker också blogga själv, lite tråkigt faktiskt men har kommit på att jag tycker det är roligare att blogga ensam". Hennes nya blogg fylldes ganska snabbt med bilder när hennes mamma red Ragge och andra roliga inlägg. Men bloggen hann inte vara länge förren hon idag skrev att hon är tillbaka där she used to be


http://goldenrainman.shapemeup.se/


HISS ELLER DISS? SKA LISA BLOGGA SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED ANDREA?



1 kommentar:

  1. hur blev det med den där tävlingen om finast ponny? eller är jag helt efter och den redan är avslutad? :D
    Diggar din blogg!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!