26 mars 2011

Inspirerad

Ni vet ju att Linn (teamsl) planerar hennes extremt fullspäckade vardagar och helger med en "to do lista". Hon förklarade hur hon gjorde med både text och film. Men vad tror ni hon fick inspirationen ifrån? Kan det vara från Isabella Löwengrip som driver Blondinbella.se? Om man kollar in på Blondinbellas blogg lite längre bak i arkivet hittar man ungefär ett likadant inlägg. Eller var det bara så att Linn Olsson kom på det själv? Warnmark har ju också en slags to do lista. Vad tror ni? Blir Linn inspirerad av en av Sveriges största bloggerskor? Eller är det bara så att Warnmark och Linn kom på det själva?


Tack sofieslilla.blogg.se för tipset!

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte att det är fel att bara ta insperation av varandra ;)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!