22 mars 2011

Ett april skämt

Har fått in en massa mail om att Onceagaiin har en tävling där man kan vinna extremt fina priser. Dom flesta har varit väldigt kritiska och sagt att det bara är ett skämt. Eftersom den avslutas 1 april är ganska många uppmärksamma om dom ska vara med eller inte. Speciellt när jag vet att ALLA företag vill att man länkar och/eller går in på deras hemsida. Onceagaiin har nu skapat en till tävling där bl.a Hööks är inblandade. Och om hon nu menar att hon blir sponsrad av dom vet jag att dom har fullt upp nu och att dom säger nej till dom flesta nu. Nu säger jag inte att hon ljuger, men jag tycker i alla fall att ni borde vara uppmärksamma..


Det finns många som luras med bloggtävlingar för att få fler läsare. Man ska alltid länka sin vinnare. Det har varit en och annan som inte tror på Lovisa Munter heller. I dom senaste tävlingarna har hon inte länkat bloggarna/bilddagböckerna och dom som har vunnit har inte skrivit om det i bloggen/bilddagboken. Fast det kan ju i och för sig vara en slump.

Kände att jag var tvungen att kolla upp detta. Det var en tjej som skrev i bloggsvar att Onceagaiin bara har lottat ut vinnare som typ bara har ett inlägg i sin blogg osv. Och det stämde, bloggen hade ingen riktig design eller knappt några inlägg.


VAR FÖRSIKTIGA MED ATT ANMÄLA ER TILL VILKEN TÄVLING SOM HELST.


Detta var inget illa menat till någon



2 kommentarer:

  1. Fast samtidigt vill man ju inte missa chansen att vinna så fina saker om det är på riktigt, så i alla fall jag kan inte låta bli att vara med.. (a'

    SvaraRadera
  2. Sen så kan det ju också va så att man vill avsluta en tävling första dan på nästa månaden och då e ju 1 april detta så det e ju inte så konstigt ändå.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!