2 feb. 2011

Veckans hiss

Förra veckans hiss gick till Warnmark vilket jag tyckte var riktigt roligt att ge till eftersom hon blev glad!

Den här veckans hiss går till Sara Carlsson. Ger applåder för den här tjejen för att hon har enligt mig sveriges bästa blogg! Hennes blogg är varierande mellan outfits, åsikter, tips, fina bilder, vardag osv. Ger Sara creed för att rida så himla bra! Sockan och Sara passar som hand i handske. Hon kör också på hennes eget race och är samtidigt en snäll och ödmjuk person! Har sett lite bilder på Tiara också som Sara verkade utbilda väldigt bra! Som sagt. Veckans hiss till Sara Carlssons blogg och ridstil! Fortsätt så!

1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!