11 feb. 2011

Isabella Nilsson

Fick ett till "skvaller" från samma som skickade in om Linn. Tydligen verkar den här tipsaren riktigt på hugget och skriver på gränsen till aggressivt. Vet inte vad jag ska säga, eftersom hon verkade haft fel om Linn (läs Linns svar på tal här). Men alltid lika kul att se hur folk tänker och tycker! Kanske Isabella själv vill kommentera detta inlägget eller på hennes blogg om detta är sant? ;)

Hej!
 
Skrev ju om Linn Olsson föut men har hett skvaller om Isabella Nilsson också.
Hon är en riktig diva och uppblåst som få!
Var på en hoppträning hon var med på och när tränaren säger åt henne att sluta stressa Becki framför hindren och sluta kasta sig frammåt med överlivet. Blir hon skit sur och säger emot.
- Det gör jag inte alls, eller hur mamma gör ja inte så??!
Och mamman håller med sin kära diva till dotter.
Jag undrar då varför man tränar för någon när man inte kan ta emot kitik!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!