1 feb. 2011

Horseshow

Har lite skvaller ang. dressyrmupparna och hon Frida med bloggmontern. Det var ju några som trodde att Dressyrmupparna ljög om att de hade fått biljetter men Frida hade fått en mejl som du kan läsa på denna sidan http://fridaviktorssons.blogg.se/2011/february/you-fancy-huh.html och där stod det att hon fick biljetter till alla tävlingar och att dressyr mupparna fick det med(?). Men ofta att hon fick biljetter tror du att hon hittar på eller fick hon det eller?


Det här tipset fick jag nyss från en anonym(TACK). Helt ärligt har jag faktiskt ingen aning om det här. Men jag tror absolut hon fick inbjudan. Eftersom det står en "proffsig" signatur i slutet osv. Absolut! Hoppas du får roligt där, Frida!

4 kommentarer:

  1. VA? BARA EN AV DRESSYRMUPPARNA :O???

    SvaraRadera
  2. jag ska själv vara funktionär under GHS och jag tycker inte att mailet ser riktigt ut som de jag har fått från exempelvis projektassistenten. goteborg&co-loggan har inte varit med i något mail, däremot GotEvent's logga. samtidigt ser jag ingen anledning till att det inte skulle vara sant? och det är mycket möjligt att marknadskoordinatorn skickar annorlunda mail än projektassistenten fastän båda jobbar för GHS

    SvaraRadera
  3. Detta är sant. Vi har fått specialinbjudan, och som mejlet lyder är det bara en av mupparna, så vi får väl se vem de blir!

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!