25 feb. 2011

Gp ponnyn

Hur många är det som ska på Horse Show imorgon? Om inte? Synd.. Då missar ni (enligt mig) Göteborgs Horse Shows höjdpunkt. Nämligen GP ponnyn. Själv ska jag dit hela dagen så uppdateringen här kommer stå på nollan. Men ni hästmänniskor vet hur det är! Nicholai ska ju vara där och jag hoppas det kommer gå bra för honom. För er som vill veta resultatet för honom i kvalet 17/10 så gick det så här för honom i Bulycke:


1, Sandra Alexandersson/Ämdie, Borås FK, 59,5 poäng
2, Victoria Scherman/Mac Spot, Kungsbacka RK, 59
3, Nicholai von Benzon Hollesen/Bilbo, Östadkulle RK, 58,5
4, Emma Lidqvist/Hot Shot A BRP 12, Bohusläns HSK, 57
4, Fanny Teibl/Master of the Game, Lilla Edets RK, 57
6 Emelie Johansson/Tripelaire, Varbergs RK, 56,5
7, Fanny Bengtsson/Flygande Molnet, Tvååkers K&RK, 56
8, Jenny Jansson/Scarlett Pimpinell S, Stenungsunds HRF, 55,5
9, Emma Witt/Quadrillon, Bulycke RF, 55/58
10, Evelina Zetterström Sandén/Dream Boy, Bollebygds RK, 55/57,5





KÄLLA

4 kommentarer:

  1. wiih Bulycke, där håller jag till! ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken tid är det? :D Jag ska oxå dit och det här vill man ju inte missa!

    SvaraRadera
  3. Å, HELT SJUKT GRYMT VAR DET!!!

    SvaraRadera
  4. Jag Känner Fanny Bengtsson :)Vi rider för samma klubb :)

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!