15 feb. 2011

Dagens bloggtips

Dagens bloggtips blev:






















I denna bloggen skriver Jennifer och Klara om sin vardag med sina ponnysar Ramadja och Dolittle. Dom delar även med sig av snygga bilder och filmer, även en del bra åsikter får vi ta del av.

Min åsikt (positivt): Snygg header, bra och mycket bilder. Lagom mycker åsiktsinlägg och varierande mellan korta och långa inlägg. Mycket hissar & dissar vilket alltid är kul.

Min åsikt (negativt): Resten av designen (förutom headern) är ganska oorganiserad och konstig. Skulle även önska kategorier. Annars bra.

Besök bloggen här

5 kommentarer:

  1. Snygg header ... ; )


    oliviawestern.blogg.se

    SvaraRadera
  2. jag tipsar min egna blogg till dagens bloggtips :) haha ego man känner sig menmen!

    SvaraRadera
  3. Jag vill tipsa om min egen blogg!! (hehe) Den är helt nystartad så det är inte så många som vet om att den finns, men jag tror det kan vara kul läsning för de flesta. För min del vore det jättekul med fler reaktioner på det jag skriver! ;D

    SvaraRadera
  4. Har en nystartad blogg och kunde behöva lite feedback! :)

    klaradahlstedt.blogg.se

    SvaraRadera
  5. har du lust att bedöma min blogg? :)
    skulle vara kul att se vad fler tycker om den :D

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!