3 feb. 2011

Dagens bloggtips

Jätte kul att det är så många som tipsar. Skicka in tips till frågelådan, kommentar eller mail: ponnyskvaller@gmail.com.

Dagens bloggtips blev:

I den här bloggen skriver Julide om hennes c-ponny Cadfach Rhufeinaidd som till vardags kallas Råbert. Hon lägger upp bilder, saker hon köpt, om hennes ponny, bilder och vardag. Hon svarar också flitigt på läsarnas frågor.


Min åsikt (positivt):  Jag tycker designen är väldigt snygg. Headen fastnade jag för direkt. Sen tyckte jag innehållet var proffsigt och bra skrivna. Det var också otroligt fina bilder!


Min åsikt (negativt): Den här bloggen behöver lite bättre uppdatering och längre inlägg. Hellre ingen bild och mer text än en bild och bara en mening. Annars, fortsätt som du gör!


Här hittar ni hennes blogg.

2 kommentarer:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!