29 jan. 2011

Utlottning av häst..

Isabelle Knutsson lade in på hennes bilddagbok(lolaissa) för några dagar sen den här bilden:



















Jag blev helt chockad, lotta ut en häst? Men den här bilden hängde den här texten med:

okej, hemligheten på bloggen var att min kompis kontaktade mig och sa att hon hade en kompis som skulle skänka bort sin häst.
Så vi tänkte lottat ut den på bloggen. Självklart hade de fått provrida den, så man såg att de passar tillsammans.
Dock funkade inte detta.

MEN, om detta händer igen. Är ni intresserade då?
Kommentera då denna bilden och skriv "ja", men endast om du får av dina föreldrar och har råd/tid mm.
Vi måste veta ifall någon annan frågar att det kommer vara med någon i utlottningen:)
kraaam:D



Själv tycker jag det är idiotiskt (inget illa menat personligen). Jag skulle aldrig lotta ut min egna häst, vare sig någon bloggare ville eller inte. Hästar är värdefulla och borde inte lottas ut. Hela konceptet känns oseriöst. 
VAD TYCKER NI OM DETTA?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är knäppt att lotta ut sin häst!

    SvaraRadera
  2. Låter inte så himla seriöst att lotta ut en häst på bloggen även om ägaren tänkt skänka bort den.

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!