16 jan. 2011

Rosaponny

Detta inlägget handlar om Emelie som driver den här bloggen. Fick in ett "skvaller" på mailen om hennes skillnadsbilder. Så här skrev hon:
Hej hej!
Reagerade lite på Rosaponniis skillnadsbilder här under: http://rosaponnii.blogg.se/2011/january/skillnad.html#comment
Dels har hon troligen tagit en av dom sämsta bilderna på den gammla. Bilden är från ett konstigt perspektiv och känns liksom "sne". "Fint" nedtrammp i stigbyglarna oxå på den nya bilden...

















Jag har aldrig läst hennes blogg, därför kan jag inte kommentera något. Men angående bilderna är det ju inte bara LITE tillgjort. På november bilden är det dåligt ljus, bilden är sned och hon galopperar ser det ut som. På januari bilden går hästen fint och det är en mycket bättre bild! Vad tycker ni?

Tack för skvallret! Gazeela

3 kommentarer:

  1. Shit va grym du måste vara som kan sitta här och döma massa duktiga ryttare. Eller har du bara dåligt självförtroende och kanske är avundsjuk?

    SvaraRadera
  2. haha ganska patetiskt att den gamla bara är på huvudet , hon verkar ju liksom bara tro de är bättre på den andra för att den böjer på nacken där o inte på den andra, patetiskt.

    SvaraRadera
  3. Skaffa ett liv era nötter......

    SvaraRadera

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!