29 jan. 2011

Dagens bloggtips

Jätte kul att det är så många som skickar in tips! Skicka in hela tiden till frågelådan, kommentarer eller min mail: ponnyskvaller@gmail.com


Dagens bloggtips blev:

















I den här bloggen skriver 2 tjejer vid namn Caroline och Carina. Dom skriver om deras ponnys och deras liv runt omkring. Vad jag vet så rider Caroline där Sara står. Men jag vet inte säkert. Dom skriver om tankar, utrustning, vardag och mycket mer.

Min åsikt (positivt): Det här är en blogg som verkligen faller mig i smaken. Dom har mycket bilder, skriver mycket text, roliga utrustnings inlägg och om vardagen.

Min åsikt (negativt):  Det finns inte så mycket negativt. Bara att det hellre ska vara lite längre uppdatering. Nu känns det mer som om det ska vara MYCKET uppdatering och korta inlägg. Annars är det perfa!

Deras blogg hittar ni här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!