23 jan. 2011

7 saker ni inte visste om mig

  • Jag har en egen d-ponny, som heter Solitaire.
  • Jag är 164 cm lång(kort)
  • Min mamma utbildar unghästar
  • Jag sommar jobbade på sjöstjärnan förra sommaren. Vilket var sjukt kul! Lärde mig jätte mycket och träffade roligt folk. 
  • Jag bor i en tråkig stad, med knappt några invånare, haha. Nej, men det känns så ibland.
  • Jag är väldigt, väldigt, väldigt blyg av mig. Vilket kanske inte märks här i bloggen? ;)
  • Jag har en pojkvän och vi har varit tillsammans i 14 och en halv månad.
Mer får ni inte veta...än så länge ;)

1 kommentar:

TÄNK PÅ ATT:

- Min skvallerblogg handlar om er, därför ska ni maila mig om det är något som inte passar. Prata med mig innan ni anmäler!

- Jag gör den här bloggen för er, inte för någon annan. Därför ska ni inte ta er tid att kommentera massor med elaka kommentarer!